Aanmelden

Een school voor uw kind kiezen, doet u niet zomaar. Daarom maken we graag tijd voor u, voor een oriënterend gesprek en om een kijkje te nemen bij ons op school. We vertellen u graag wat we als school te bieden hebben en geven u graag een rondleiding. Vervolgens krijgt u een aanmeldingsformulier mee waarop u de gegevens van uw kind(eren) kunt invullen. Uiteraard mag uw kind een aantal dagdelen komen wennen.

Bij de aanmelding van kinderen waarbij op voorhand vaststaat dat er voor een adequate begeleiding speciale aanpassingen in materiële en/of onderwijskundige sfeer noodzakelijk zijn, volgt de school een uitgebreide aanmeldingsprocedure. Deze procedure is er op gericht alle betrokkenen zo goed mogelijk recht te doen om naar iedereen zo verantwoord mogelijk te werk te gaan.

Bent na het zien van onze site nieuwsgierig geworden en wilt u kennis komen maken en de sfeer proeven? Neem gerust contact met ons op, dan maken we een afspraak en kunt u de school komen bekijken. Het telefoonnummer is 0598-421619. Een mail sturen kan ook naar directiecbsdewegwijzersl@vcomog.nl.